TR | EN

1) Telefonda, Fimak personeli yardımcı ve yeterli mi?
Score:
2) Bir problemle karşı karşıya kaldığınızda, Fimak personeli doğru çözümleri kısa sürede sunabiliyor mu?
Score:
3) Teslim sürelerimiz sizce memnun edici mi?
Score:
4)Memnuniyetsizlikleriniz ile ilgili Fimak personelinin tavır ve geri dönüşleri yeterince çabuk ve tatmin edici mi?
Score:
Değerlendirmeleriniz – Müşteri Hizmetleri
5) Fimak ürünleri ile ilgili dokümanları değerlendiriniz? (kataloglar, teklif ve sipariş içerikleri, kullanım kılavuzları, garanti vs.)
Score:
6) Fimak Satış Sorumlularından yeterli satış desteğini alabiliyor musunuz?
Score:
7) Fimak Satış Sorumlularının teknik bilgisi sizin için yeterli mi?
Score:
8) Fimak Satış Sorumlularının sunum yeteneğini tatmin edici buluyor musunuz?
Score:
Değerlendirmeleriniz -Satış Pazarlama
9) Eğitim süresi yeterli miydi?
Score:
10) Eğitimi veren kişi yeterli miydi?
Score:
11) Fimak makine eğitimleri sizce iyi organize olmuş ve yeterlimiydi?
Score:
Değerlendirmeleriniz - Eğitim
12) Fimak ürünleri isteklerinizi karşılıyor mu?
Score:
13) Fimak ürünlerini kullanım kolaylığı açısından değerlendiriniz?
Score:
14) Makinenizi Fimak Teknik Servis’e gönderdiniz mi?
evet Hayır
Hayır şıkkını işaretlediyseniz, 17. soruya geçiniz.
15) Fimak Teknik Servis Sorumlusuna çabuk ve kolay ulaşabiliyor musunuz?
Score:
16) Teknik Servis kalitesi tatmin edici mi?
Score:
Değerlendirmeleriniz - Ürün ve Servis
17) Genel olarak Fimak’ın hizmet kalitesini değerlendiriniz
Score:
18) Yeniliklerden haberdar etme hızını değerlendiriniz
Score:
Sizlere vermekte olduğumuz hizmetlerimizi iyileştirmeye yönelik önerileriniz: